Personální management
Malým a středně velkým společnostem pomáhám nastavit funkční systémy v oblasti personalistiky.V oboru personalistiky se pohybuji v podstatě celý svůj profesní život a stále mě tato oblast baví a naplňuje. V posledních 6-ti letech praxe jsem se pohybovala v nejvyšším managementu a měla jsem tak možnost podílet se na strategickém řízení a začleňovaní personálních procesů do firemní struktury.
Mohu vám nabídnout četné zkušenosti především v těchto oblastech:
- nastavení personálních procesů nebo jejich úpravu,
- propojení personalistiky se strategickými cíli společnosti,
- nastavení měřitelných výsledků v personální oblasti,
- nábor, stabilizace zaměstnanců a jejich profesní rozvoj,
- pomoc s dílčí personální agendou v různých fázích vývoje společnosti,
- pomoc s nastavením jednotlivých personálních oblastí dle aktuálních požadavků,
- mentoring a koučink interního personalisty pro zajištění efektivního řízení celé agendy.
Jak to probíhá
Spolupráci s klienty vždy zahajuji informační schůzkou, kde se domluvíme na základní poptávce a navzájem se trochu poznáme. Následný rozsah spolupráce a přesné zadání již vychází z analýzy konkrétní situace ve společnosti, na základě které navrhuji možnosti řešení a předávám klientovi konkrétní nabídku včetně cenové kalkulace.
Interim personalistika
- Malým společnostem bez interního personalisty zajistím základních agendu od A do Z. V pravidelných intervalech se budeme potkávat u vás ve společnosti s cílem kontinuálně pracovat na zákonných povinnostech, analýze požadovaného stavu a následném rozvoji zaměstnanců a ostatních aktivitách spojených s péčí o zaměstnance.
- Ve středně velkých společnostech, kde je základní personalistika zajištěna interním zaměstnancem, se zaměříme na tu agendu, kde vám chybí zkušenosti a potřebujete pohled zvenčí. Délka spolupráce se vždy odvíjí od vašich požadavků. Domluvit se můžeme jak na dlouhodobé tak krátkodobé spolupráci. Cílem je předat know-how internímu zaměstnanci a tím zajistit dlouhodobou udržitelnost.
Konzultace
- Na základě vašeho zadání budeme společně pracovat na předem dohodnutém projektu (např. analýza potenciálu a rozvoj zaměstnanců, tvorba středního managementu, rozvoj top managementu atd.). Většinově se jedná o dlouhodobější spolupráci do dosažení cílového stavu.
- V případě komplexního zadání spolupracuji jako konzultantka se společností Sharane s.r.o. (sharane.cz), kdy jsme schopni zajistit široké portfolio služeb nejen v oblasti personalistiky.
- Jednorázově vám přijdu na pomoc, když vám poteče do bot a budete potřebovat velmi rychle vyřešit jakoukoliv urgentní záležitost týkající se vašich zaměstnanců.
Zaujala Vás moje nabídka? Stačí mě kontaktovat telefonicky, emailem nebo zaslat poptávku vyplněním formuláře.
Reference
Roman Sokola – Ofigo s.r.o.
Petra Polusová mi poskytla vynikající služby v oblasti personálního managementu. S její pomocí jsme úspěšně najali nové zaměstnance do mých dvou firem. Petra za nás řešila celý proces náboru od tvorby a zadání inzerátů, roztřídění kandidátů, telefonický předvýběr a následně nám dodávala ty relevantní na pohovor, který také řídila. Její dlouholeté zkušenosti a profesionalita se projevily v každé fázi procesu. Navíc je akční, energická a optimisticky naladěná. Kromě samotného náboru jsem její zkušenosti využil i při pravidelných rozhovorech se stávajícími zaměstnanci. Mohu ji vřele doporučit každému, kdo hledá profesionální pomoc s personálním managementem.
Markéta Hamrlová – Akademie osobnostního rozvoje s.r.o.
Spolupráce s Petrou pro mě byla velice přínosná a radostná. Díky její analýze a konzultaci jsem si uvědomila, kde při řízení malé firmy podléhám profesionální slepotě a kde ze své zakonzervované pozice nevidím možnosti pro změny. Zejména šlo o vyčlenění těch sfér mé činnosti, které mohu delegovat na jiné a jejich oddělení od oblastí, které delegovat nelze. Dále šlo o orientaci na personálním trhu a vyřízení kompletní agendy stran náboru nové asistentky. Petřinu práci doporučuji zejména všem majitelkám a majitelům menších firem, kterým ušetří spoustu času a zvedne efektivitu.